BF42tr.com ::: Türkiye'nin Battlefield Portalı :: BF1942 :: BF2 :: BF2142
 Anasayfa |  Forum  |  İzlediklerim  |  Güncel Konular  |  Yeni Mesajlar  |  Arama  |  Klanlar  |  Takvim  |  Üye Listesi  |  Profil  |  Özel Mesajlar |  Dosyalar |  Galeri 
 

Rus Cephesi Turnuvası

21 - 28 Ekim 2005

A Grubu: baph, bft, jta, raf
B Grubu:

btz, dst, es, ww2

Turnuvada, takımlar iki gruba bölünmüş, Kursk haritasında her gruptaki 4'er takım birbirleriyle birer kere karşılaşacak şekilde toplam 12 maç oynanarak, gruplardan 2’ şer takım puan ve averaja göre elenmiş ve gruplardan 2’ şer takım yarı finale yükselmişlerdir. Averajlara bakılarak, bir grubun birincileri ile diğer grubun 2. leri yarı final içim eşleştirilmiştir. Yarı finalistler (A grubu 1.si baph ve 2.si jta, B grubu 1.si btz ve 2.si ww2) Stalingrad haritasında karşılaşmışlardır. Bu maçların galipleri olan btz ve ww2 klanları Kharkov haritasında final maçını oynamışlardır. Final maçının galibi kazanan btz turnuva şampiyonu olarak altın madalyaya, ikinci olan ww2 klanı ise gümüş yıldıza hak kazanmıştır. Gruplar, fikstür ve sonuçlar aşağıda verilmiştir.

 

BF42tr Rus Cephesi Turnuvası

21.10.2005 Cuma ELEME TURU

Tarih / Saat

Takım

Harita

1.Round 2.Round Averaj Skor
21.10.2005 / 20:00 ww2 vs btz KURSK 38-120 0-171 -253 0-2
21.10.2005 / 21:00 baph vs bft KURSK 148-57 104-97 98 2-0
21.10.2005 / 22:00 dst vs eS KURSK 145-78 83-154 -4 1-1
21.10.2005 / 23:00 jta vs raf KURSK 87-148 133-70 2 1-1

 

BF42tr Rus Cephesi Turnuvası

22.10.2005 Cumartesi ELEME TURU

Tarih / Saat

Takım

Harita

1.Round 2.Round Averaj Skor
22.10.2005 / 20:00 btz vs eS KURSK 204-0 203-0 407 2-0
22.10.2005 / 21:00 ww2  vs dst KURSK 112-61 169-0 220 2-0
22.10.2005 / 22:00 bft vs jta KURSK 85-133 20-150 -178 0-2
22.10.2005 / 23:00 raf vs baph KURSK 93-102 82-111 -38 0-2

 

BF42tr Rus Cephesi Turnuvası

23.10.2005 Pazar ELEME TURU

Tarih / Saat

Takım

Harita

1.Round 2.Round Averaj Skor
23.10.2005 / 20:00 btz vs dst KURSK 209-0 205-0 414 2-0
23.10.2005 / 21:00 bft vs raf KURSK 101-82 148-10 157 2-0
23.10.2005 / 22:00 baph vs jta KURSK 112-54 37-106 -11 1-1
23.10.2005 / 23:00 eS vs ww2 KURSK 0-165 18-171 -318 0-2



BF42tr Rus Cephesi Turnuvası

26.10.2005 Çarşamba YARI FİNAL

Tarih / Saat

Takım

Harita

1.Round 2.Round Averaj Skor
26.10.2005 / 21:00 jta vs btz STALINGRAD 0-165 0-182 -347 0-2
26.10.2005 / 22:00 ww2  vs baph STALINGRAD 74-0 136-0 210 2-0



BF42tr Rus Cephesi Turnuvası

28.10.2005 Çarşamba FİNAL

Tarih / Saat

Takım

Harita

1.Round 2.Round Averaj Skor
28.10.2005 / 21:30 btz vs ww2 KHARKOV 139-21 117-96 139 2-0

Turnuva Özel Kuralları

1) Maç için her iki klan veya takım, kararlaştırdıkları tarih, saat ve oyuncu sayısını (min.6vs6, max 12vs12) adminlere özel mesaj veya email atarak bildirebilirler. O saatlerde, sunucu rezervasyonu çakışması olduğu taktirde, ilk yapılan rezervasyon dikkate alınacaktır ve diğer rezervasyon sahibinden tarih ve saati uygun seçeneklerden biriyle değiştirmesi istenecektir.

2) Sadece her iki klanın veya takımın kararıyla ve adminlerin de onayıyla, server adminlerine bir gün önceden bilgi vermek kaydı ile maça seyirci kabul edilmesi mümkün olabilir. İzleyici sayısı toplam 2’yi geçemez. Eğer bağlantı sorunu yaşanırsa (takım ping ortalaması 100’ü geçerse), adminler izleyicileri her iki takıma sormadan dışarıya alabilir. İzleyiciler yanlışlıkla da olsa, spawn oldukları taktirde uyarılmadan dışarı alınırlar.

3) Klan veya takım liderleri, asil ve yedek oyuncu listelerini, maçtan en az bir saat önce server adminlerine bildirmelidirler.

4) Oyuncular, maçın başlama saatine 15 dakika kala sunucuda hazır bulunmalıdır. Maç başlama saatinde herhangi bir takımdan eksik oyuncu olduğu taktirde, her iki takımın liderinin onayıyla maç başlar. Eğer itiraz gerçekleşir ise, yedek oyuncular çağırılır. Gelmeyen asil oyuncu, yedek oyuncu olarak sayılamaz.

5) Her oyuncu, her devre başında spawn olduktan sonra screenshot almak zorundadır. SS ler bir takım arkadaşını gösteren ve görüş uzaklığı kestirilebilecek şekilde alınmalıdır. SS ler alındıktan sonra, harita admin tarafından tekrar başlatılır. Max SS alma süresi 2 dakikadır. Alınan SS ler maç bitiminde klan liderleri tarafından toplanarak gerektiğinde adminlere ulaştırılmalıdır. (Maçın adil olmadığı tartışmalarını önlemek için bu kurala herkesin dikkat etmesini bekliyoruz.)

6) Maç sırasında, klan liderleri ve adminler dışında, oyuncular karşı takımın oyuncularıyla herhangi bir şekilde konuşma ve diyalog kurmayacaklardır. Bu amaçla, varsayılan K tuşunda olan genele konuşmanın, yanlışlıkla basılmaması için başka bir tuşa atanması tavsiye olunur. Bu kuralı çiğneyen oyuncu, admin tarafından derhal dışarı alınarak, klan liderinden yedek oyuncu çağırması istenecektir. Bu sırada maç pause edilmez. Yedek oyuncu kalmadıysa, maç kalan oyuncularla devam edecektir.

7) Takımların maç başlamadan önce, oyuncu eksikliği nedeniyle kadroları dışından, başka bir takımda oynamamış olmak kaydıyla, klansız veya takımı turnuvaya katılmayan klan üyesi oyuncuların desteğini alması mümkündür. Bu oyuncular da oynadıkları takımın tagını kullanacaklardır. Bir takımın dışarıdan destek alabileceği oyuncu sayısı toplam 3’ ü geçemez. Turnuvaya katılmayan bir klandan en fazla 2 oyuncu aynı klana destek verebilir. Bir klana destek veren oyuncu turnuva boyunca başka bir klanda daha oynayamaz.

8) Eğer bir oyuncu teknik problem sebebiyle oyundan düşerse, admin oyunu pause edecektir. Maksimum pause süresi 5 dakikadır. Bu süre, düşen oyuncunun bilgisayarını yeniden başlatarak oyuna dönmesi için yeterlidir. Eğer, taraflardan biri maçın toplam 15 dakika durdurulmasına sebep olduysa, diğer taraf oyundan düşen oyuncuyu beklemeden oyuna devam etme hakkı talep edebilir.

9) Bir takımın bütün oyuncularının teknik problem sebebiyle oyundan düşmesi halinde, diğer takım en az 5 dakika beklemelidir. Bu konuda karar verici merci adminler olacaktır.

10) Eğer bir takım, kendi kararıyla maç bitmeden serverdan ayrılırsa, o anki ve oynanamayan devrelerin allies ve axis ticketleri toplanarak, maçta kalan takıma eklenerek skor kesinleştirilir.

11) Sunucu, karşılaşmanın 15 dakikası tamamlanmadan çökerse, maç yeniden başlatılır. 15 dakika geçildikten sonra çöker ise, ticket ratio %75’e ayarlanarak kaldığı yerden, o anki haritadan yeniden başlanır.

12) Turnuvanın herhangi bir aşamasında, kesin sonuç beklenen bir durumda, yenişememe ve averajların eşit olması halinde veya herhangi bir nedenden ötürü, adminlerin ek bir harita oynatması gerektiğinde, 10'ar dakikalık 2 round Berlin haritası oynatılacaktır.

13) Tüm problemli durumlarda, son ve yetkili kararı adminler verirler.