BF42tr.com ::: Türkiye'nin Battlefield Portalı :: BF1942 :: BF2 :: BF2142
 Anasayfa |  Forum  |  İzlediklerim  |  Güncel Konular  |  Yeni Mesajlar  |  Arama  |  Klanlar  |  Takvim  |  Üye Listesi  |  Profil  |  Özel Mesajlar |  Dosyalar |  Galeri 
 

Road to Rome Turnuvası

14 - 23 Ocak 2005

A Grubu: baph, bft, kk, tlk        B Grubu: btz, es, raf, ww2

Portalımızın 6. turnuvasının eleme turunda, her takım kendi grubunda bir maç (Anzio) yapmıştır. Bunların sonuçlarına göre, grup 3. ve 4. sü olan takımlar elenmiştir. Elemeler sonrasında A grubu 1. si ile B grubu ikincisi ve B grubu 1. si ile A grubu 2. si arasında Yarı Final maçları (Salerno) yapılmıştır. Yarı final galipleri olan raf ve ww2 Final Maçını (Husky) oynamışlardır. Final maçında raf' ı yenen WW2 Turnuva Birincisi olarak altın yıldız, RAF ise Turnuva İkincisi olarak gümüş yıldız kazanmıştır. Turnuva programı ve maç sonuçları aşağıda belirtilmiştir.

BF42tr Road to Rome Turnuvası(14-23.01.2005)

Tarih / Saat

Takım

Harita

1.Round 2.Round Averaj Skor
14.01.2005 21:15 kk vs baph

ANZIO

113-6 150-13 244 2-0
14.01.2005 22:15 bft vs tlk ANZIO 0-179 47-0 -132 1-1
14.01.2005 23:15 raf vs es ANZIO 70-0 89-0 159 2-0
15.01.2005 20:00 ww2 vs btz ANZIO 118-0 158-0 276 2-0
15.01.2005 21:30 kk vs raf SALERNO 0-53 0-124 -177 0-2
15.01.2005 22:30 ww2 vs tlk SALERNO 34-0 29-0 63 2-0
23.01.2005 21:30 raf vs ww2 HUSKY 21-130 111-125 -123 0-2

Turnuva Özel Kuralları

1- Turnuvada, bu özel kurallarda aksi belirtilmedikçe daha önce ilan edilen Genel Maç Kuralları geçerlidir.

2- Maçlar, 9’ar kişilik takımlarla 20' şer dakikalık 2 round üzerinden eleme usulü oynanacaktır.

3- Oyuncular, klan veya takım taglerini kullanacaklardır. Kaptanlar nicklerinin sonuna * işareti ekleyeceklerdir.

4- Zorunlu durumlar haricinde (bir oyuncunun bağlantı problemi nedeniyle oyundan kopması ve bağlanamaması gibi), ancak round aralarında yedek oyuncu değişimi yapılabilir.

5- Maç galiplerinin belirlenmesinde kazanılan roundlar esas alınacaktır. Eşitlik durumunda ticket averajına bakılacaktır. Herhangi bir maçın roundlarının 1-1 beraberlikle sonuçlanması halinde, toplam ticket averajına bakılarak maçın galibi belirlenecektir. Grup maçları sonunda, elenecek takımın belirlenmesinde de, galibiyet eşitliği halinde gene toplam averaja bakılacaktır.

6- Turnuva başlamadan önce, takımlar yönetime 9 asıl ve istedikleri sayıda yedeklerle birlikte resmi kadrolarını bildireceklerdir. Bir oyuncu birden fazla takımın açıklanan kadrosunda yer alamaz. Sunucuya 9+1 kadro ile çıkılacaktır.

7- Takımların maç başlamadan önce, oyuncu eksikliği nedeniyle kadroları dışından, başka bir takımda oynamamak kaydıyla, klansız veya takımı turnuvaya katılmayan klan üyesi bir oyuncunun desteğini alması mümkündür. Bu oyuncular da oynadıkları takımın tagını kullanacaklardır. Fakat bu durumda, adminlerin onayı söz konusudur.

8- Maç saatinde takımlar en az 6' şar oyuncu ile sunucuda hazırsa maça başlanır. 4 oyuncu eksiği olan takım hükmen mağlup sayılır ve maç için belirlenmiş olan haritanın axis ve allied başlangıç ticketlerı toplamı sunucuda yeterli oyuncu ile hazır bulunan takıma artı averaj olarak kaydedilerek kesin sonuç 2-0 şeklinde belirlenir. Her iki takımın da 4' er eksik kadro ile sahada bulunması halinde ise her iki takım da hükmen mağlup sayılacaktır. Maçların kadro eksikliği nedeniyle başka bir tarihe ertelenmesi söz konusu olmayacaktır.

9- Fikstürde adı önce yazan takımlar karşılaşmalara (haritaların ilk rounduna) allied olarak başlayacaklar, ikinci roundda axis olacaklardır.

10- Turnuvada seyirci olmayacak, ancak her takımdan takım kaptanının belirlediği bir oyuncu yedek olarak aşağıdaki kurallar kapsamında serverda bulunacaktır.
a) Herhangi bir oyuncunun sunucudan düşmesi halinde, oyun pause edilmeden, takım kaptanının talimatıyla yedekteki oyuncu oyuna dahil olacaktır. Yedekteki oyuncu, arkadaşının yerine oyuna kendiliğinden giremeyecek, takım kaptanının veya adminlerin talimatını bekleyecektir.
b) Yedekteki oyuncu, kesinlikle spawn olmayacak ve herhangi bir şekilde (gerek L gerek K tuşu ile) konuşmayacaktır.
c) Düşen oyuncu geri geldiğinde, yerine yedek arkadaşı girdiyse, spawn olmayacak, round sonuna kadar veya birisi oyundan düşene kadar yedekte bekleyecektir.

11- Herhangi bir roundun süresi tamamlandığında her iki takımın da kalan ticketları eşitse, o round baştan bir kere daha oynanır.

12- Turnuvanın herhangi bir aşamasında, kesin sonuç beklenen bir durumda, yenişememe ve averajların eşit olması halinde veya herhangi bir nedenden ötürü, adminlerin ek bir harita oynatması gerektiğinde, 10'ar dakikalık 2 round Cassino haritası oynatılacaktır.