BF42tr.com ::: Türkiye'nin Battlefield Portalı :: BF1942 :: BF2 :: BF2142
 Anasayfa |  Forum  |  İzlediklerim  |  Güncel Konular  |  Yeni Mesajlar  |  Arama  |  Klanlar  |  Takvim  |  Üye Listesi  |  Profil  |  Özel Mesajlar |  Dosyalar |  Galeri 
 
 

Birinci BF42tr Mini Turnuvası

(22.09 - 07.10.2003)

KATILAN TAKIMLAR VE GRUPLARI

1. Grup

2. Grup

KLANSIZLAR KARMASI + BAPH (C : Saka) KOALISYON (eS, DnS, SoH) (C: ALIEN)
BFT (C: KPZ) D12D (C: Jubei)
JTA (C: Akrep) WW2 (C: FotiFoti)

TURNUVA SONUNDAKİ SIRALAMA

1. d12d
2. kk + baph
3. ww2
4. bft
5. koalisyon (eS, DnS, SoH)
6. j.t.a

Turnuva Şampiyonu d12d klanı oyuncuları, forumlarımızda isimlerinin altında gözüken özel turnuva yıldızımız ile ödüllendirilmişlerdir.

Oynanan bütün maçlar ve sonuçları aşağıdaki tablolarda verilmiştir.

GRUP MAÇLARI

Tarih

Takım

BOCAGE BERLIN Averaj Puan
1.Round 2.Round 1.Round 2.Round
22.09.2003 bft vs kk+baph 98-109 94-101 152-0 0-188 344-398 1-3
23.09.2003 d12d vs ww2 161-38 117-61 212-0 93-15 583-114 4-0
24.09.2003 kk+baph vs jta 176-16 174-70 235-0 31-36 616-122 3-1
25.09.2003 ww2 vs koalisyon 179-71 157-106 204-0 0-147 540-324 3-1
26.09.2003 jta vs bft 74-193 0-218 0-136 0-249 74-796 0-4
27.09.2003 koalisyon vs d12d 82-185 0-210 0-93 0-230 82-718 0-4

YARI FİNAL MAÇLARI

Tarih

Takım

BULGE ABERDEEN Averaj Puan
1.Round 2.Round 1.Round 2.Round
28.09.2003 kk+baph vs ww2 173-116 89-176 179-50 156-83 597-425 3-1
28.09.2003 d12d vs bft 190-86 161-0 81-145 36-179 468-410 2-2

FİNAL ve 3. LÜK MAÇLARI

Tarih

Takım

OMAHA BEACH WAKE ISLAND Averaj Puan
1.Round 2.Round 1.Round 2.Round
29.09.2003 bft vs ww2 (3.lük) 81-151 122-69 194-176 177-192 574-588 2-2
07.10.2003 d12d vs kk+baph (F) 183-82 128-0 226-0 189-162 726-244 4-0

 

BF42tr Birinci Mini Dostluk Turnuvası Özel Kuralları

1- Turnuvada burada ki özel kurallarda aksi belirtilmedikçe daha önce ilan edilen genel maç kuralları geçerlidir.
2- Maçlar 8’er kişilik takımlarla oynanacaktır.
3- Oyuncular, klan veya takım taglerini kullanacaklardır. Klansızlar Karması |kk| şeklinde, eS, DnS ve SoH koalisyonu ise |kln| şeklinde tag kullanacaktır.
4- Zorunlu durumlar haricinde (bir oyuncunun bağlantı problemi nedeniyle oyundan kopması ve bağlanamaması gibi), ancak round aralarında yedek oyuncu değişimi yapılabilir.
5- Turnuvada kalan ticketlar değil, kazanılan roundlar esas alınacaktır. Eşitlik durumunda ticket averajına bakılacaktır.
6- Turnuva başlamadan önce, takımlar yönetime 8 asıl ve istedikleri sayıda yedeklerle birlikte resmi kadrolarını bildireceklerdir. Bir oyuncu birden fazla takımın açıklanan kadrosunda yer alamaz.
7- Takımların maç başlamadan önce, oyuncu eksikliği nedeniyle kadroları dışından, resmi kadrolarda yer almayan oyunculardan destek alması mümkündür. Fakat bu durumda, karşı takımın liderinin ve adminlerin onayı söz konusudur.
8- Maç saatinde bir takımdan 8 oyuncu hazır değilse, diğer takım 8 oyuncu ile oynamak kaydı ile, 7 oyuncuyla maça çıkılabilir. 2 oyuncu eksiği halinde, takım hükmen mağlup sayılır ve maç için belirlenmiş olan haritaların başlangıç ticketları sunucuda yeterli oyuncu ile hazır bulunan takıma artı averaj olarak kaydedilerek kesin sonuç 4-0 şeklinde belirlenir. Her iki takımın da 2 şer eksik kadro ile sahada bulunması halinde ise, her iki takıma da 0 puan ve oynanacak olan haritaların toplam başlangıç ticketları kadar eksi averaj verilerek kesin sonuç 0-0 beraberlik şeklinde belirlenir. Maçların kadro eksikliği nedeniyle başka bir tarihe ertelenmesi söz konusu olmayacaktır.
9- 6 takım, 3 takımlık iki gruba bölünecek, her gruptaki takımlar birbirleriyle birer kere karşılaştıktan sonra, her grubun birincisi ile diğer grubun ikincisi arasında yarı final maçları oynanacaktır. Yarı final mağlupları 3.lük maçı oynayacaklardır. Yarı final galipleri de final maçını oynayacaklardır.
10- Fikstürde adı önce yazan takımlar karşılaşmalara (haritaların ilk roundlarına) allied olarak başlayacaklar, ikinci roundlarda axis olacaklardır.
11- Turnuvada seyirci olmayacak, ancak her takımdan takım kaptanının belirlediği bir oyuncu yedek olarak aşağıdaki kurallar kapsamında serverda bulunacaktır.
a) Herhangi bir oyuncunun düşmesi halinde, oyun pause edilmeden, takım kaptanının talimatıyla yedekteki oyuncu oyuna dahil olacaktır. Yedekteki oyuncu, arkadaşının yerine oyuna kendiliğinden giremeyecek, takım kaptanının veya adminlerin talimatını bekleyecektir.
b) Yedekteki oyuncu, kesinlikle spawn olmayacak ve herhangi bir şekilde (gerek L gerek K tuşu ile) konuşmayacaktır.
c) Düşen oyuncu geri geldiğinde, yerine yedek arkadaşı girdiyse, spawn olmayacak, round sonuna kadar yedekte bekleyecektir.
12- Herhangi bir roundun süresi tamamlandığında her iki takımın da kalan ticketları eşitse, o round baştan bir kere daha oynanır.
13- Turnuvanın herhangi bir aşamasında, kesin sonuç beklenen bir durumda, yenişememe ve averajların eşit olması halinde veya teknik bir nedenden ötürü, adminlerin ek bir harita oynatması gerektiğinde, 2 round Kursk haritası oynatılacaktır.
14- Turnuvada, BF 1.45 sürümü kullanılacaktır.

DÜRÜST OYUN, EN İYİ OYUNDUR.

Bütün takımlara başarılar dileriz.

BF42tr Yönetimi