BF42tr.com ::: Türkiye'nin Battlefield Portalı :: BF1942 :: BF2 :: BF2142
 Anasayfa |  Forum  |  İzlediklerim  |  Güncel Konular  |  Yeni Mesajlar  |  Arama  |  Klanlar  |  Takvim  |  Üye Listesi  |  Profil  |  Özel Mesajlar |  Dosyalar |  Galeri 
 

Çöl Fırtınası Turnuvası

1 - 3 Temmuz 2005

A Grubu: baph, btz, es, ww2
B Grubu: bft, jta, kk, raf

Eleme usulü gerçekleşecek olan turnuvada, takımlar iki gruba bölünecek, Tobruk haritasında toplam 4 maç yapılarak, galip gelen 4 takım yarı finale çıkmıştır. Averajlara bakılarak, bir grubun birincileri ile diğer grubun 2. leri eşleştirilmiş, yarı finalistler btz ve bft ile kk ve es arasında Battleaxe haritasında oynanan yarı final maçlarının galipleri olan btz ve kk Gazala’ da final maçı oynamışlardır. Maçın galibi btz turnuva şampiyonu, kk ise ikinci olmuştur. Gruplar, fikstür ve sonuçlar aşağıda verilmiştir.

BF42tr Çöl Fırtınası Turnuvası(1-3.07.2005)

Tarih / Saat

Takım

Harita

1.Round 2.Round Averaj Skor
1.07.2005 21:00 ww2 vs btz

TOBRUK

0-186 141-102 -147 1-1
1.07.2005 22:00 kk vs jta TOBRUK 85-106 195-0 174 1-1
1.07.2005 23:00 es vs baph TOBRUK 98-153 185-0 130 1-1
1.07.2005 23:50 bft vs raf TOBRUK 81-150 169-0 100 1-1
2.07.2005 21:00 btz vs bft BATTLEAXE 172-0 148-0 312 2-0
2.07.2005 22:00 kk vs es BATTLEAXE 126-0 135-0 261 2-0
3.07.2005 21:30 btz vs kk GAZALA 152-11 113-137 17 1-1

Turnuva Özel Kuralları

1- Turnuvada, bu özel kurallarda aksi belirtilmedikçe daha önce ilan edilen Genel Maç Kuralları geçerlidir.

2- Maçlar, 8’er kişilik takımlarla 20' şer dakikalık 2 round üzerinden eleme usulü oynanacaktır. Her iki takımın da 9' ar kişi çıkartabilmesi halinde 9 vs 9 olarak maç yapılacaktır.Birer de yedek ayrıca bulundurulabilecektir.

3- Oyuncular, klan veya takım taglerini kullanacaklardır. Kaptanlar nicklerinin sonuna * işareti ekleyeceklerdir.

4- Zorunlu durumlar haricinde (bir oyuncunun bağlantı problemi nedeniyle oyundan kopması ve bağlanamaması gibi), ancak round aralarında yedek oyuncu değişimi yapılabilir.

5- Maç galiplerinin belirlenmesinde kazanılan roundlar esas alınacaktır. Eşitlik durumunda ticket averajına bakılacaktır. Herhangi bir maçın roundlarının 1-1 beraberlikle sonuçlanması halinde, toplam ticket averajına bakılarak maçın galibi belirlenecektir. Grup maçları sonunda, elenecek takımın belirlenmesinde de, galibiyet eşitliği halinde gene toplam averaja bakılacaktır.

6- Turnuva başlamadan önce, takımlar yönetime 8 asıl ve istedikleri sayıda yedeklerle birlikte resmi kadrolarını bildireceklerdir. Bir oyuncu birden fazla takımın açıklanan kadrosunda yer alamaz. Sunucuya 8+1 kadro ile çıkılacaktır.

7- Takımların maç başlamadan önce, oyuncu eksikliği nedeniyle kadroları dışından, başka bir takımda oynamamış olmak kaydıyla, klansız veya takımı turnuvaya katılmayan klan üyesi oyuncuların desteğini alması mümkündür. Bu oyuncular da oynadıkları takımın tagını kullanacaklardır.

8- Maç saatinde takımlar en az 5' er oyuncu ile sunucuda hazırsa maça başlanır. 4 oyuncu eksiği olan takım hükmen mağlup sayılır ve maç için belirlenmiş olan haritanın axis ve allied başlangıç ticketlerı toplamı sunucuda yeterli oyuncu ile hazır bulunan takıma artı averaj olarak kaydedilerek kesin sonuç 2-0 şeklinde belirlenir. Her iki takımın da 4' er eksik kadro ile sahada bulunması halinde ise her iki takım da hükmen mağlup sayılacaktır. Maçların kadro eksikliği nedeniyle başka bir tarihe ertelenmesi söz konusu olmayacaktır.

9- Fikstürde adı önce yazan takımlar karşılaşmalara (haritaların ilk rounduna) allied olarak başlayacaklar, ikinci roundda axis olacaklardır.

10- Turnuvada seyirci olmayacak, ancak her takımdan takım kaptanının belirlediği bir oyuncu yedek olarak aşağıdaki kurallar kapsamında serverda bulunacaktır.
a) Herhangi bir oyuncunun sunucudan düşmesi halinde, oyun pause edilmeden, takım kaptanının talimatıyla yedekteki oyuncu oyuna dahil olacaktır. Yedekteki oyuncu, arkadaşının yerine oyuna kendiliğinden giremeyecek, takım kaptanının veya adminlerin talimatını bekleyecektir.
b) Yedekteki oyuncu, kesinlikle spawn olmayacak ve herhangi bir şekilde (gerek L gerek K tuşu ile) konuşmayacaktır.
c) Düşen oyuncu geri geldiğinde, yerine yedek arkadaşı girdiyse, spawn olmayacak, round sonuna kadar veya birisi oyundan düşene kadar yedekte bekleyecektir.

11- Herhangi bir roundun süresi tamamlandığında her iki takımın da kalan ticketları eşitse, o round baştan bir kere daha oynanır.

12- Turnuvanın herhangi bir aşamasında, kesin sonuç beklenen bir durumda, yenişememe ve averajların eşit olması halinde veya herhangi bir nedenden ötürü, adminlerin ek bir harita oynatması gerektiğinde, 10'ar dakikalık 2 round Aberdeen haritası oynatılacaktır.